sobota, 8 lutego 2014

Na pamiątkę


Niedawno minęła moja trzecia rocznica. Postanowiłam wtedy zmienić swoje życie na lepsze. Słowa piosenki Eddiego Veddera „Long nights” z filmu „Into the wild” są o mnie, każdy wers.



Have no fear for when I'm alone” - nie bałam się, przepełniała mnie odwaga, wola spojrzenia sobie w oczy w nowej pustce.


I'll be better off than I was before” - och tak, nie miałam wątpliwości, że będzie lepiej ze mną, że ja będę lepsza.


I've got this light, I'll be around to grow” - byłam gotowa zmieniać się, rozwijać, rosnąć do słońca.


Who I was before I cannot recall” - nie, z tego jeszcze wtedy nie zdawałam sobie sprawy, to wiem dopiero teraz.


Long nights allow mi to feel I'm falling... the lights go out... let mi feel I'm falling safely to the ground” - wierzyłam, mocno wierzyłam w te conocne bezpieczne upadki.


I'll takie this soul, that's inside me now, like a brand new friend I'll forever know” - to mój ulubiony fragment.


I've got this light and the will to show, I will always be better than before” - tak, wiedziałam, że będę się starać.


Long nights allow mi to feel I'm falling...” - tak jak bohater filmu wierzyłam, że dzięki przepełniającemu mnie poczuciu własnej siły i dzięki wielkiej odwadze spełnię swoje marzenie. I tak jak on umarłam.


1 komentarz:

  1. Właśnie poznałam piękną piosenkę"Long Nights" i obejrzałam wspaniały film "In to the Wild"! Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń